Hvor kan jeg tilmelde husstanden til at modtage aviser fra Coops butikskæder?
Du kan tilmelde dig vores tilbudsaviser på denlillepostkasse.dk.
Hvilke butikskæder fra Coops kæder tilbyder denne service?
Servicen gælder Kvickly, SuperBrugsen, Dagli’Brugsen, 365discount og Irma.
Hvad er den lillepostkasse.dk?
Det er den hjemmeside, hvor du kan tilmelde dig vores aviser.
%MCEPASTEBIN%
Hvornår modtager jeg aviserne efter bestilling?
Du modtager de første aviser senest 3 uger efter bestilling.
Hvorfor modtager jeg ikke en e-mail som bekræftelse?
Den manglende e-mail kan skyldes mange tekniske ting, dog er det altid en god ide at tjekke om den manglende e-mail, som bekræfter din tilmelding, er endt i spamfilter/uønsket post.
Hvorfor kan jeg ikke udfylde en tilmelding – men kan komme på hjemmesiden?
Hvis du oplever at du kan komme ind på www.denlillepostkasse.dk fra en computer, men du kan ikke udfylde navn, adresse etc. i tilmeldingsformularen kan det skyldes at du bruger en ikke opdateret webbrowser. F.eks. har vi oplevet fejl ved brug af Internet Explorer 8 som webbrowser, og du kan prøve at afhjælpe fejlen ved at opdatere din webbrowser – du kan evt. besøge http://www.browser-update.org/da/update-outdated.html
Skal jeg tilmelde husstanden, hvis jeg vil sikre mig aviser fra Coops kæder fremover?
Hvis du ikke får vores aviser i dag, skal du bestille dem her på siden for at være sikker på at modtage dem. Hvis du får nogle af aviserne i dag, men gerne vil have dem alle, skal du også bestille dem. Så sørger vi for, at du får dem.
Kan jeg få avisen, selvom jeg har Nej Tak til reklamer på min postkasse?
Ja, det kan du sagtens. Du skal bare tilmelde dig på denlillepostkasse.dk.
Hvad er Nej Tak til reklamer?
Nej Tak til reklamer er en fælles ordning for distributører af reklamer til private husstande, erhvervsvirksomheder og institutioner. Ordningen gør det muligt at vælge alle eller blot nogle reklamer fra. Rammerne er fastlagt af forbrugerombudsmanden. Læs mere om dine muligheder for reklamebeskyttelse her: info om reklamebeskyttelse
Hvad er NT+ (Nej Tak Plus)?
Nej Tak Plus er den ordning, der også hedder minetilbud.dk, og håndteres af FK Distribution. Her kan man tilmelde sig, hvis man kun ønsker at modtage udvalgte reklamer. Men det kræver et Nej Tak til reklamer skilt til postkassen. Coop aviser udbydes på minetilbud.dk Så hvis du tilmeldt NT+ (Nej Tak til reklamer skilt) og gerne vil bestille tilbudsaviser fra 365discount, Kvickly, SuperBrugsen, Dagli’Brugsen eller Irma kan du følgende. Log ind på din profil på minetilbud.dk, her kan du redigere (vælge) Coops aviser. Support til Minetilbud.dk RING: 8813 0288.
Jeg har NT+ (Nej Tak Plus) og vil gerne have Coop aviser. Er du tilmeldt NT+ (har Nej Tak til reklamer skilt) men modtager ikke Coops aviser kan du gøre én af følgende to ting. Gå ind på www.denlillepostkasse.dk og bestil aviser fra 365discount, Kvickly, SuperBrugsen, Dagli’Brugsen eller Irma. Du kan også vælge at log ind på din profil på minetilbud.dk. Her kan du redigere (vælge) Coops aviser. Support til Minetilbud.dk RING: 8813 0288.
Hvorfor kan jeg kun vælge aviser fra Coops butikskæder?
Fordi det er Coops egen tilmeldingsservice. Uanset hvor du bor i landet kan du modtage avisen fra Coops butikskæder.
Hvorfor skal jeg oplyse min e-mail?
Når du bestiller aviserne, sender vi dig en mail, som bekræfter din bestilling. Derfor skal vi bruge din e-mailadresse. Og det gælder også selvom du ikke har tilmeldt dig e-mail nyhedsbreve. Vi sender dog ikke andet end en bekræftelse. Desuden får kæderne også mulighed for at informere dig på e-mail, når der sker butiksændringer i dit område eller anden relevant information om tilbudsavisen.
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke har en e-mail?
Så skal du oprette en e-mailadresse. Du kan få en gratis på https://dk.mail.yahoo.com/ eller www.gmail.com. Vi bruger din e-mail til blandt andet at orientere om ændringer i Coops tilmeldingsservice. Du kan også ringe til Coop KundeCenter på 4386 2550 mellem kl. 12 og 15 på hverdage, men du skal være opmærksom på, at svar- og behandlingstid er meget kortere, når du opretter en e-mail.
Hvorfor har jeg modtaget nogle reklamer, jeg ikke har bestilt?
Hvis det er fra Coop, og det er en fejl, kan du afmelde tilbudsaviserne på www.denlillepostkasse.dk ved at klikke på fanen Afmeld og følge instruktionerne. Vær dog opmærksom på, at der kan gå op til 2 uger før afmeldingen træder i kraft.
Kan jeg ændre mine valg senere?
Ja, du kan altid ændre dine valg. Uanset om du vil modtage færre eller flere aviser.
Hvordan afmelder jeg mig?
Du kan annullere din tilmelding til modtagelse af tilbudsaviser fra den eller de valgte kæders eller Coop DK’s hjemmeside. Du kan også gå ind på denlillepostkasse.dk, og klikker på fanebladet Afmeld på forsiden og følger instruktionerne.
BEMÆRK: der kan gå op til 3 uger før du ikke modtager aviserne igen.
Min adresse kommer ikke frem på tilmeldingsformularen?
Systemet verificerer automatisk din adresse efter BBR registeret, så alle adresser i Danmark burde komme frem. Tjek evt. om du har stavet det rigtigt. Vejskiltet plejer at være den rigtige måde.
Hvem kan jeg kontakte, hvis jeg har brug for hjælp?
Hvis du har brug for hjælp til teknik eller tilmelding, spørgsmål som ”hvorfor virker hjemmesiden ikke fra min computer eller mobil” eller ”jeg er usikker på om jeg tilmeldt denlillepostkasse.dk med nogle Coop aviser” går det hurtigst ved at udfylde formularen under Kontakt (se øverst på hjemmesiden).
Hvis du har brug for svar eller hjælp til andet kan du også ringe til Coop på 4386 4386 eller skrive til os via ”kontaktformular til Kundeservice”
Kan jeg afmelde nyhedsbrevene igen?
Ja, det kan du sagtens. Du skal bare klikke på ”link til afmeld” i det enkelte nyhedsbrev.
Skal jeg også tilmelde mig e-mail nyhedsbrev for at modtage en avis?
Nej, du kan sagtens bestille en avis uden at tilmelde dig nyhedsbrevet.
Hvor lang tid går der, inden jeg får svar på min henvendelse?
Hvis du udfylder og indsender formularen under ”hvor er min avis” vil du samtidig modtage en kvitteringsmail. Din henvendelse (med din adresse) bliver sendt til FK Distributions kvalitetsafdeling som hurtigst muligt vil løse dit problem. Du vil ikke modtage et svar på din henvendelse. Du kan også på hverdage ringe 7010 4000 til FK Distribution som håndterer Coops aviser.
Hvordan får jeg svar på min henvendelse?
Når du henvender dig på denlillepostkasse.dk, vil du samtidig modtage en kvitteringsmail. Din henvendelse (med din adresse) bliver sendt til FK Distributions kvalitetsafdeling, som hurtigst muligt vil løse dit problem. Du vil ikke modtage et svar på din henvendelse. Du kan også på hverdage ringe 7010 4000 til FK Distribution som håndterer Coops tilbudsaviser.
Hvad gør jeg, hvis tilbudsavisen ikke er kommet i postkassen?
Hvis din avis ikke er kommet, kan du få hjælp her på siden ved at klikke på fanebladet ”Hvor er min avis”. Du kan også på hverdage ringe 7010 4000 til FK Distribution som håndterer Coops aviser.
Hvad gør jeg, hvis avisen kommer for sent?
Klik på fanebladet ”Hvor er min avis” her på siden og følg instruktionerne. Du kan også på hverdage ringe 7010 4000 til FK Distribution som håndterer Coops tilbudsaviser.
Hvad gør jeg hvis avisen er ødelagt?
Klik på fanebladet ”Hvor er min avis” her på siden og følg instruktionerne. Du kan også på hverdage ringe 7010 4000 til FK Distribution som håndterer Coops tilbudsaviser.
Hvorfor skal jeg opgive min e-mail ved fejl i leveringen af avisen?
Vi skal bruge din e-mail, så vi kan skrive til dig, hvis behovet opstår. Vi kan i særlige situationer give praktisk serviceinformation om avisudgivelser eller kvalitetsafdelingen hos FK Distribution kan periodevis tage kontakt for at følge op på leveringskvaliteten.
Hvorfor skal jeg opgive mit telefon ved fejl i leveringen af avisen?
Vi skal bruge dit telefonnr. så vi kan ringe til dig, hvis behovet opstår. Kvalitetsafdelingen hos FK Distribution kan periodevis tage kontakt for at følge op på leveringskvaliteten.
Hvis jeg ikke har en e-mail – hvordan får jeg så hjælp ved problemer med avisen?
Hvis du ikke har en e-mail, kan du på hverdage ringe 7010 4000 til FK Distribution som håndterer Coops aviser. Du kan også ringe til Coop Kundecenter på 4386 2550 mellem kl. 12 og 15 på hverdage, og du skal være opmærksom på, at svar- og behandlingstid er kortest, når du henvender dig direkte til FK Distribution (se HER.)
Hvem skal jeg kontakte, hvis avisen mangler, eller jeg oplever andre problemer?
Kontakt os via denne hjemmeside. Klik på fanebladet ”Hvor er min avis” og bliv guidet gennem din henvendelse. Du vil modtage svar hurtigst muligt. Du kan også på hverdage ringe 7010 4000 til FK Distribution som håndterer Coops aviser.
Hvem står for at løse min avisreklamation?
FK Distribution står for uddelingen af Coops aviser og har ansvaret for at håndtere reklamationer. Klik på Fanebladet ”Hvor er min avis” og følg instruktionerne. Ønsker du at ringe til FK Distribution, skal du ringe på hverdage til 7010 4000.