Ofte stillede spørgsmål

Vedr. tilmeldingsservice til avis

Hvor kan jeg tilmelde husstanden til at modtage aviser fra Coops butikskæder?

Du kan tilmelde dig vores aviser her.

Hvilke af Coops kæder tilbyder denne service?

Servicen gælder Kvickly, SuperBrugsen, 365discount og Irma.

Hvornår modtager jeg aviserne efter bestilling?

Du modtager de første aviser senest 3 uger efter bestilling.

Hvorfor modtager jeg ikke en e-mail som bekræftelse?

Den manglende e-mail kan have flere årsager, dog er det altid en god idé at tjekke om e-mailen, som bekræfter din tilmelding, er endt i spamfilter/uønsket post.

Skal jeg tilmelde husstanden, hvis jeg vil sikre mig aviser fra Coops kæder fremover?

Hvis du ikke får vores aviser i dag, skal du bestille dem her på siden for at være sikker på at modtage dem. Hvis du får nogle af aviserne i dag, men gerne vil have dem alle, skal du også bestille dem. Så sørger vi for, at du modtager dem.

Kan jeg få avisen, selvom jeg har 'Nej Tak til reklamer' på min postkasse?

 Ja, det kan du sagtens. Du skal bare tilmelde dig her på siden.

Hvad er 'Nej Tak til reklamer'?

'Nej Tak til reklamer' er en fælles ordning for distributører af reklamer til private husstande, erhvervsvirksomheder og institutioner. Ordningen gør det muligt at vælge alle eller blot nogle reklamer fra. Rammerne er fastlagt af Forbrugerombudsmanden.

Hvad er NT+ (Nej Tak Plus)?

Nej Tak Plus er den ordning, som også hedder minetilbud.dk, og håndteres af FK Distribution. Her kan man tilmelde sig, hvis man kun ønsker at modtage udvalgte reklamer. Men det kræver et 'Nej Tak til reklamer'-skilt på postkassen. Coop aviser udbydes på minetilbud.dk Så hvis du tilmeldt NT+ ('Nej Tak til reklamer'-skilt) og gerne vil bestille aviser fra 365discount, Kvickly, SuperBrugsen eller Irma kan du logge ind på din profil på minetilbud.dk, og redigere (vælge) Coops aviser. 

Jeg har NT+ (Nej Tak Plus) og vil gerne have Coop aviser.

Er du tilmeldt NT+ (har 'Nej Tak til reklamer'-skilt) men modtager ikke Coops aviser kan du gøre én af følgende to ting. Gå ind på her på siden og bestille aviser fra 365discount, Kvickly, SuperBrugsen eller Irma. Du kan også vælge at logge ind på din profil på minetilbud.dk. Her kan du redigere (vælge) Coops aviser.

Hvorfor kan jeg kun vælge aviser fra Coops butikskæder?

Fordi det er Coops egen tilmeldingsservice. Uanset hvor du bor i landet kan du modtage avisen fra Coops butikskæder.

Hvorfor skal jeg oplyse min e-mail?

Når du bestiller aviserne, sender vi dig en mail, som bekræfter din bestilling. Derfor skal vi bruge din e-mailadresse. Dette gælder også selvom du ikke har tilmeldt dig e-mailnyhedsbreve. Vi sender dog ikke andet end en bekræftelse på tilmeldingen. Desuden får kæderne også mulighed for at informere dig på e-mail, når der sker butiksændringer i dit område eller anden relevant information om avisen.

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke har en e-mail?

Så skal du oprette en e-mailadresse. Du kan oprette én gratis på fx https://dk.mail.yahoo.com/ eller www.gmail.com. Vi bruger din e-mail til blandt andet at orientere om ændringer i Coops tilmeldingsservice. Du kan også ringe til Coops Kundeservice på 4386 2550 mellem kl. 12:00 og 15:00 på hverdage.
Du skal dog være opmærksom på, at svar- og behandlingstid er meget kortere, når du opretter en e-mail.

Hvorfor har jeg modtaget nogle reklamer, som jeg ikke har bestilt?

Hvis reklamerne er fra Coop, og det er en fejl, kan du afmelde modtagelse af aviserne her og følge instruktionerne.
Vær dog opmærksom på, at der kan gå op til 2 uger før afmeldingen træder i kraft.

Kan jeg ændre mine valg senere?

Ja, du kan altid ændre dine valg. Uanset om du vil modtage færre eller flere aviser.

Hvordan afmelder jeg mig?

Du kan annullere din tilmelding til modtagelse af aviser her på siden. Vær opmærksom på, at der kan gå op til 3 uger, før du ikke modtager aviserne.  

Min adresse kommer ikke frem på tilmeldingsformularen?

Systemet verificerer automatisk din adresse efter BBR-registeret, så alle adresser i Danmark burde komme frem. Tjek evt. om du har stavet det rigtigt.

Hvem kan jeg kontakte, hvis jeg har brug for hjælp?

Hvis du har behov for hjælp, kan du kontakte Coops Kundeservice på tlf. 4386 2550 eller skrive til os via kontaktformularen til Kundeservice.

Kan jeg afmelde nyhedsbrevene igen?

Ja, du kan til enhver tid afmelde dig. Du skal bare klikke på ”link til afmeld” i det enkelte nyhedsbrev.

Skal jeg også tilmelde mig e-mail nyhedsbrev for at modtage en avis?

Nej, du kan sagtens bestille en avis uden at tilmelde dig nyhedsbrevet.

Vedr. udfordringer med avisen

Hvor lang tid går der, inden jeg får svar på min henvendelse?

Hvis du udfylder og indsender formularen under ”hvor er min avis” vil du samtidig modtage en kvitteringsmail. Din henvendelse bliver sendt til FK Distributions kvalitetsafdeling som hurtigst muligt vil løse dit problem.
Du vil
ikke modtage et svar på din henvendelse. Du kan også på hverdage ringe på tlf. 7010 4000 til FK Distribution som håndterer Coops aviser.

Hvordan får jeg svar på min henvendelse?

Når du indsender en besked med din udfordring til os her på siden, vil du samtidig modtage en kvitteringsmail. Din henvendelse bliver sendt til FK Distributions kvalitetsafdeling, som hurtigst muligt vil løse dit problem.
Du vil ikke modtage et svar på din henvendelse. Du kan også på hverdage ringe på tlf. 7010 4000 til FK Distribution som håndterer Coops aviser.

Hvad gør jeg, hvis avisen ikke er kommet i postkassen?

Hvis din avis ikke er kommet, kan du få hjælp her på siden. Du kan også på hverdage ringe på tlf. 7010 4000 til FK Distribution som håndterer Coops aviser.

Hvad gør jeg, hvis avisen kommer for sent?

Klik her og følg instruktionerne på siden. Du kan også på hverdage ringe 7010 4000 til FK Distribution som håndterer Coops aviser.

Hvad gør jeg hvis avisen er ødelagt?

Klik her og følg instruktionerne på siden. Du kan også på hverdage ringe 7010 4000 til FK Distribution som håndterer Coops aviser.

Hvorfor skal jeg opgive min e-mail ved fejl i leveringen af avisen?

Vi skal bruge din e-mail, så vi kan skrive til dig, hvis behovet opstår. Vi kan i særlige situationer give praktisk serviceinformation om avisudgivelser eller kvalitetsafdelingen hos FK Distribution kan periodevis tage kontakt for at følge op på leveringskvaliteten.

Hvorfor skal jeg opgive mit telefon ved fejl i leveringen af avisen?

Vi skal bruge dit telefonnr. så vi kan ringe til dig, hvis behovet opstår. Kvalitetsafdelingen hos FK Distribution kan periodevis tage kontakt for at følge op på leveringskvaliteten.

Hvis jeg ikke har en e-mail – hvordan får jeg så hjælp ved problemer med avisen?

Hvis du ikke har en e-mail, kan du på hverdage ringe på tlf. 7010 4000 til FK Distribution som håndterer Coops aviser. Du kan også ringe til Coops Kundeservice på tlf. 4386 2550 mellem kl. 12:00 og 15:00 på hverdage. Vær opmærksom på, at svar- og behandlingstid er kortest, når du henvender dig direkte til FK Distribution.

Hvem skal jeg kontakte, hvis avisen mangler, eller jeg oplever andre problemer?

Kontakt os via denne hjemmeside. Du vil modtage svar hurtigst muligt. Du kan også på hverdage ringe på tlf. 7010 4000 til FK Distribution som håndterer Coops aviser.  

Hvem står for at håndtere min avisreklamation?

FK Distribution står for uddelingen af Coops aviser og har ansvaret for at håndtere reklamationer. Klik her og følg instruktionerneØnsker du at ringe til FK Distribution, skal du ringe på hverdage til 7010 4000.